Godagens ^,^(L)

Hejj :)

Det äe helt sjukt..nån (som är urgullig) vet mitt lösenord på bloggen och har fixat den lite :D
Jag tyckte la det var ngt konstigt när jag logga in...,Jag skulle vilja att den som gjort det , sa ngt (a)
för jag uppskattar det enormt!:)


Hhahahaha , så går det om man leker med lisa på lektionen.. ;D
Jag och lisa satt längst bak på SO'n...så tog hon min penna , och typ ...högg hon luften..så ska jag ta pennan , så trycker hon till den straight on my hand.
Det var visserligen inte meningen..men aja ,shit happends ;)
Det gör inte ont eller så , svider bara när jag skriver här!:)
Men nu är det kvitt mella mig&hon ...Jag klämde hennes tumme i en dörr..och ah , nu pajja hon min hand i ett tag ;),...Lika bra det !:)


outfit;

Tunika: Ginatricot
Tights: Ginatricot

Rätt smex med typ..ah..nån slags knäppe längs vaden!:)

Hadet(L)


Kommentarer
Postat av: :)

Om du trcker på mitt namn så kommer du till mig som skapat bloggen.. :)

2010-03-03 @ 20:13:43
URL: http://emmaaach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0